- Γενικά
Στο pbox.gr, θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με κάθε αγορά. Παρ’ όλα αυτά, επειδή πρόκειται κατά κύριο λόγο για αντίκες και μοναδικά, χειροποίητα αντικείμενα, καθώς και λόγω υπεύθυνης συμμόρφωσης με την προοδευτική ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία περί συναλλαγών εξ αποστάσεως (ΚΔΠ 225/2017, οδηγία 2011/83/ΕΕ), ισχύουν οι παρακάτω κανόνες επιστροφής: - Δικαίωμα Άρνησης – Εξαιρέσεις
2.1 Αντικείμενα Αντικά: Αντίκες, συλλεκτικά ή εξατομικευμένα είδη (π.χ. ιδιαίτερες παλαίωσεις, προσαρμογές) δεν επιστρέφονται, εκτός αν παρουσίαζουν σημαντική ασύνδετη αποκλίνηση από τη περιγραφή στο site.
2.2 Υγειονομική Σφραγίδα & Ευαίσθητα Προϊόντα: Εάν κάποιο προϊόν φέρει σφραγίδα εντός συσκευασίας ή είναι ευαίσθητο (π.χ. αρώματα, τρόφιμα), δεν επιστρέφεται για λόγους υγιεινής, εκτός ελαττωμάτων. - Χρόνος & Διαδικασία Επιστροφής
3.1 Εντός Ελλάδας
• Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή ή ανταλλαγή μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή.
• Επιστρέφετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, με πλήρη συσκευασία, ετικέτες και αποδεικτικό.
• Τα έξοδα αποστολής επιστροφής βαρύνουν τον αγοραστή, εκτός αν το προϊόν παρουσιάζει σοβαρό ελάττωμα ή διαφορά από τη δημοσιευμένη περιγραφή.
3.2 Εξωτερικό
• Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, λόγω εξαιρετικά υψηλού κόστους μεταφοράς, δεν παρέχεται το τυπικό δικαίωμα επιστροφής 14 ημερών.
• Δεχόμαστε επιστροφές μόνο αν το αντικείμενο φέρει σοβαρό ελάττωμα ή έχει λανθασμένη αποστολή.
• Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, με υπηρεσία που επιλέγει ο ίδιος, ώστε να διασφαλίζεται σωστή συσκευασία και ασφάλεια κατά τη μεταφορά.
- Επιστροφή Χρημάτων και Ανταλλαγές
4.1 Ελέγχουμε το επιστρεφόμενο προϊόν εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του.
4.2 Σε επιβεβαίωση ορθής κατάστασης, επιστρέφουμε την αξία αγοράς (χωρίς έξοδα επιστροφής) εντός 14 εργάσιμων ημερών μέσω ίδιας μεθόδου πληρωμής ή, εάν επιθυμείτε, σε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
4.3 Σε περίπτωση ελαττώματος ή λάθους αποστολής, αναλαμβάνουμε τα έξοδα επαναποστολής του σωστού αντικειμένου ή της αντικατάστασης. - Διαδικασία Αιτήματος Επιστροφής
Για να ξεκινήσετε επιστροφή, στείλτε μας email στο returns@pbox.gr με:
– Τον αριθμό παραγγελίας σας,
– Περιγραφή του λόγου επιστροφής,
– Φωτογραφία του προϊόντος (προαιρετικά) σε περίπτωση ζημιάς.
Θα σας αποστείλουμε εντός 2 εργάσιμων ημερών όλες τις απαραίτητες οδηγίες για αποστολή. - Κατάσταση Επιστροφής
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε κατάσταση που να επιτρέπει πώληση ξανά ως καινούριο (εάν πρόκειται για άψογη επιστροφή). Οτιδήποτε αλλοιωθεί, φθαρεί ή λείπει, ενδέχεται να συνοδευτεί από σχετική έκπτωση στο ποσό επιστροφής ή ακόμα και την άρνηση αποδοχής του δέματος. - Νομικές Διατάξεις
Η παρούσα πολιτική εναρμονίζεται με:
– τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Καταναλωτή (Οδηγία 2011/83/ΕΕ, εφαρμοσμένη στην Ελλάδα με το ΚΔΠ 225/2017)
– τον Αστικό Κώδικα (άρθρα για σύμβαση εξ αποστάσεως)
– το Ν. 2251/1994 περί «Προστασίας Δικαιωμάτων Καταναλωτή» - Τροποποιήσεις
Διατηρούμε το δικαίωμα επικαιροποίησης αυτής της Πολιτικής Επιστροφών. Οι αλλαγές αναρτώνται στο pbox.gr και ισχύουν από τη δημοσίευσή τους. Συνιστούμε να ελέγχετε τακτικά. - Επικοινωνία
Για απορίες σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών, μπορείτε να επικοινωνήσετε:
email: sales@pbox.gr
τηλ.: +30 26610 47980
Σας ευχαριστούμε που επιλέγετε το pbox.gr, Το Κουτί της Πανδώρας.