Απορίες

Συχνές Ερωτήσεις

Απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία του Pbox.

Προκειμένου να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό, παρακαλώ επιλέξτε την επιλογή “Εγγραφή” στην πάνω δεξία γωνία της οθόνης σας και επιλέξτε
Επιλεγετε πακετο προβολης και συμπληρώστε την φόρμα με τα στοιχεια σας.

Οποια επιχειρηση εχει φυσικη παρουσια και ενεργο ΑΦΜ.

Όχι, ο αριθμός τηλεφώνου ή email είναι απαραίτητα καθώς επιτρέπει σε τυχόν μελλοντικούς συνεργάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας εύκολα και αποτελεσματικά. Σας προτείνουμε να συμπληρώνετε πάντα όλα τα υποχρεωτικά πεδία με τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν μόνο εντός αυτής της πλατφόρμας με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

Όχι, τα προσωπικά σας στοιχεία ειναι προστατευμένα και δεν θα εμφανιστούν δημόσια.

Μέσω αυτού είναι έγκυρη η εγγραφή σας. Και μπορουμε να επιβεβαιοσουμε οτι υπαρχει ή επιχειρηση.

Οχι. Το ΑΦΜ χρειαζεται μονο για την εκδοση τιμολογιων στην περιπτωση αυτη το κοινοποιειται εσεις στους συνεργατες σας.

Προκειμένου να επεξεργαστείτε τον λογαριασμό σας, παρακαλώ επιλέξτε την επιλογή “ Ο λογαριασμός μου” στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας.

  • Επιλέξτε “ ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου” στην αρχική σελίδα.
  • Συμπληρώστε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και επιλέξτε υποβολή.
  • Ένα email θα σταλεί στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να επαληθεύσετε την αλλαγή κωδικού.(Αυτή η διαδικασία μπορεί να χρειαστεί μερικά λεπτά, οποτέ μην ανησυχείτε.)
  • Επιλέξτε τον σύνδεσμο που εμφανίζεται στο email και θα ανακατευθυνθείτε στην σελίδα επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης.
  • Δημιουργήστε και επιβεβαιώστε τον νέο κωδικό πρόσβασης.

Λοιπον, σας προσφέρουμε μερικές λύσεις.

  • Ελέγξετε οτι έχετε χρησιμοποιήσει την σωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης.
  • Σιγουρευτείτε οτι το πλήκτρο Caps Lock στο πληκτρολόγιο σας είναι απενεργοποιημένο.
  • Σιγουρευτείτε οτι δεν αφήσατε κένα διαστήματα μεταξύ πριν και μετά του κωδικού πρόσβασης.
  • Χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρόγραμμα πλοήγησης.
  • Διαγράψτε τα cookies απο τον υπολογιστή σας.
  • Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα προστασίας απο ιούς για λίγο.
  • Τέλος, μπορείτε να δοκιμάσετε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης σας. Αν συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα παρακαλω επικοινωνήστε μαζί μας στο support@pbox.gr

Αυτή η επιλογή δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη.

Υπάρχουν διάφορα πακέτα προβολής που κάνουμε στο pbox.gr και ναι προς το παρόν μόνο ετησία.

Το Pbox.gr δεν διαθέτει πολιτική επιστροφής χρημάτων στο ποσό της συνδρομής για την εγγραφή.

Ναι φυσικά εφόσον έχει ενεργό ΑΦΜ.

Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής της συνδρομής, θα λάβετε τιμολόγιο.

Ναι ένας λογαριασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα άτομα στα οποία έχετε δώσει τα στοιχεία του λογαριασμού.

Ναι, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ΑΦΜ.

Ναι, αλλά σας προτείνουμε η περιγραφή της εταιρείας σας να είναι όσο πιο ακριβής γίνεται και να μην μεταβάλλεται καθώς επιθυμείτε να προβάλλετε μια σταθερή εικόνα της εταιρείας σας.

Όχι, προς το παρόν δεν είναι δυνατόν να υποβάλλεται δύο διαφορετικές εταιρείες στον ίδιο λογαριασμό στην πλατφόρμα του pbox.gr

Όχι, θα πρέπει να ξαναγίνει το προφίλ από την αρχή.

Μετά την απενεργοποιήση του λογαριασμού σας, 24 ώρες χρειάζονται προκειμένου κάθε πληροφορία σας να σβηστεί απο το Pbox.gr . Εάν κάποια προσωπική σας πληροφορία συνεχίσει να εμφανίζεται στο Pbox παρακαλω επικοινωνήστε μαζί μας στο support@pbox.gr

Εάν επιθυμείτε να μην λαμβάνετε ενημερωτικά email σχετικά τα καινούρια προιόντα και τις προσφορές παρακαλώ ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Πηγαίνετε στο πεδίο “Λογαριασμός” στο Pbox.
  • Απενεργοποιήστε την εγγραφή σας και η ενημέρωση για τα τελευταία προϊόντα μας θα διακοπεί.
  • Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μην διστάσετε να μας ενημερώσετε στο info@pbox.gr

Προκειμένου να δημοσιεύσετε ένα προιόν ή υπηρεσια ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Εγγραφείτε στο Pbox.
  • Επιλέξτε την επιλογή “Προσθηκη” από τις παρακάτω επιλογές.
  • Επιλέξτε μια κατηγορία και συμπληρώστε την φόρμα.
  • Αφού παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αποθηκεύστε και σώστε την φόρμα.

Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα keywords προκειμένου τα προιόντα σας να προβάλλονται και να παρέχετε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνετε στην περιγραφή. Επίσης ανεβάστε φωτογραφίες που θα κάνουν το προιόν σας να ξεχωρίσει.

Στην κυρία σελίδα του Pbox.gr μπορείτε να εντοπίσετε κάθε προιόν, προσφορά ή προμηθευτή μέσω της μηχανής αναζήτησης.

Ναι μπορείτε να δείτε όλες τις προσφορές και τα προϊόντα στο μενού αφού εγγραφείτε.

Σε κάθε προιον, μπορείτε να ελέγξετε την διαθεσιμότητα του, εφόσον ο προμηθευτής παρέχει αυτές τις πληροφορίες.

Όχι, μπορείτε να δημοσιεύετε όσα προϊόντα ή υπηρεσίες ή προσφορές θέλετε.

Σε αυτή την περίπτωση το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να είναι προσωρινά μη διαθέσιμο ή ο προμηθευτής να το έχει αποσύρει από την λίστα.

Μπορείτε να επιλέξετε οποίο προϊόν ή υπηρεσία σας ενδιαφέρει και να στείλετε την παραγγελιά σας στον εκάστοτε προμηθευτή.

Στο προφίλ κάθε προμηθευτή μπορείτε να δείτε το τηλέφωνο επικοινωνίας και email.

Σε περίπτωση που αντιμετωπιζετε πρόβλημα με κάποιον απο τους προμηθευτές παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο info@pbox.gr

Έχετε περισσότερες απορίες;
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για ότι χρειάζεστε